SSG

Døgnservice:

70 15 38 00
Rengøring af hjælpemidler

Rengøring af hjælpemidler

Lad SSG klare rengøringen af hjælpemidler. Så slipper du for besværet, sparer tid, plads og penge.

Vores afdeling for rengøring af hjælpemidler er specialiseret i services til hjælpemiddeldepoter. Vi varetager hele rengøringsprocessen fra start til slut:

  • Afhentning af brugte hjælpemidler

  • Rengøring og desinficering

  • Indpakning i plast

  • Levering af rengjorte hjælpemidler

Hos SSG gør vi rutinen nem og effektiv for dig, så du altid har rene hjælpemidler til disposition.

Med jævne mellemrum sørger vi for afhentning af brugte hjælpemidler i depotet, og bringer dem til vores rengøringshal.

Her bliver de nøje vurderet, og den mest optimale og miljøvenlige rengøringsmetode i fht. opgaven vælges, fx vask, damp eller speciel desinficering. Det sikrer høj kvalitet, skåner hjælpemidlerne og miljøet, samt forlænger udstyrets levetid.

Vi klarer alle typer hjælpemidler, bl.a. senge, madrasser, taburetter, toiletstole, lifte, gangbukke og rollatorer.

Efter rengøring pakkes hjælpemidlerne i beskyttende plast, og returneres til depotet – klar til brug.

Serviceordninger

Vælg den serviceordning, der passer bedst til dit behov.

Abonnementsordning

Vi afhenter og leverer hjælpemidler med aftalt frekvens, iht. dine ønsker og behov. Det kan være månedligt, ugentligt eller oftere.

Tilkaldeordning

Du holder selv øje med, hvornår du har behov for afhentning af hjælpemidler til rengøring.

Kontakt os for mere information og attraktive priser.

Spar tid og ressourcer

Vi har dedikeret personale og faciliteter, specialiseret til rengøring af hjælpemidler. Derfor kan det sættes i system, og klares hurtigt og effektivt.

Lad os gøre arbejdet, slip for besværet, og frigør de interne ressourcer til andet.

Spar plads

Da vores rutine indebærer, at der hentes hjælpemidler samtidigt med der afleveres, behøver du kun et minimum af plads til opbevaring.