SSG

Døgnservice:

70 15 38 00
Døgnbemandet vagtcentral, SSG

Døgnbemandet vagtcentral

SSG’s vagtcentral er åben 24/7 og bemandes af et fast og yderst kompetent team af fastansatte medarbejdere med flere års anciennitet og erfaring med håndtering af forsikringsskader og kundehenvendelser, hvor der er behov for vores assistance.

Vagtcentralens vigtigste opgave er at betjene opkald angående skader og akutte behov, hvorfor empati og positiv spørgeteknik er grundlæggende egenskaber for vores medarbejdere. Vi lægger vægt på at give såvel potentielle som eksisterende kunder den bedst mulige oplevelse af samtalen.

Vores kendskab til forsikring, policer og kundens forholdsordre er en stor fordel ved håndtering af opkald, uanset om de omhandler en skade, kræver anden visitering, eller er salgsrelaterede.

Det er vores erfaring, at produktkendskab er en vigtig forudsætning for kvalificeret håndtering
af forespørgsler med købsinteresse. Ved at samle alle typer henvendelse i samme team opnås den bredest mulige erfaring med forsikrings- og kundeforhold og dermed det bedste produktkendskab.

Takket være vagtcentralens overskuelige størrelse og klare fokus, er det muligt at dele erfaringer mellem medarbejderne og udveksle viden i dagligdagen.

KPI´er

SSG måler på nævnte overordnede punkter ved hjælp af følgende KPI’er:

  • Besvarelsesprocent
  • Svartid
  • Antal tabte opkald inden 20 sekunder
  • Antal tabte opkald over 20 sekunder
  • Antal opkald pr. respondent
  • Behandlingstid opkald
  • Behandlingstid opkald inkl. efterfølgende sagsbehandling.
  • Belastning på linjer pr. time

Audit 

Ved audit vurderes kvaliteten i kundemødet, responstid, sagsforløb, dokumentation, datakvalitet i registrering af henvendelsen og kundetilfredshed.