SSG

Døgnservice:

70 15 38 00

SSG opfylder Servicenormen

SSG lever op til godkendelseskravene i Servicenormen og har derfor forpligtet sig til at levere højt kvalificerede ydelser baseret på de klart definerede normer og metoder i Servicenormen.

Hvad er Servicenormen

»Servicenormen« er et helt centralt begreb hos SBA (Servicebranchens arbejdsgiverforening under Dansk Industri), som medlemsvirksomhederne skal leve op til, for at kunne blive medlem – eller forblive medlem hos SBA.

For at leve op til »Servicenormen« skal virksomhederne opfylde en række krav. Det gælder bl.a. i forhold til uddannelse af personalet, kontrakter på underleverandører og opdaterede serviceattester og forsikringsvilkår.

 

Sort arbejde, illegal arbejdskraft eller tvivlsomme underleverandører er uacceptabelt.

Hvis virksomhederne ikke lever op til »Servicenormen«, fører det til eksklusion. Servicenormen« bliver kontrolleret af Dansk Standard.

Der er i alt syv krav indenfor økonomiske attester, kvalitet, miljø, arbejdsmiljø, personalepolitik, uddannelse og underleverandører, der alle skal være opfyldt for at opnå certificering efter »Servicenormen«. Se link til folder her.

SSG opfylder Servicenormen

SSG lever op til godkendelseskravene i Servicenormen og har derfor forpligtet sig til at levere højt kvalificerede ydelser baseret på de klart definerede normer og metoder i Servicenormen. SSG har beviseligt sit på det rene og er i stand til at honorere de krav, kunderne stiller.

Servicenormen et signal til omverden om, at SSG er værd at samarbejde med og arbejde i.