Derfor SSG

Med mere end 25 års erfaring, har vi oparbejdet en solid ekspertise inden for skadeservice og dertilhørende serviceydelser. Med kunden som omdrejningspunkt for alt hvad vi gør, udvikler vi os konstant for at leve op til vores kunders behov.   

Åbent 24/7

SSG har en døgnbemandet vagtcentral, som modtager opkald 24 timer i døgnet, alle ugens 7 dage. Alle opkald håndteres professionelt af vores kompetente medarbejdere, som straks efter opkald videregiver opgaven til nærmeste vagtbil, som er fremme inden for 60 minutter.

Landsdækkende

Med 13 døgnbemandede SSG-centre, placeret strategisk over hele Danmark, har vi altid et kompetent og veluddannet vagtmandskab, som er tæt på opgaven og klar til udrykning. SSG er også landsdækkende i Norge og Sverige, hvilket giver stor fleksibilitet og mulighed for at trække på ekstra ressourcer landene imellem.

Veludviklet kommunikationssystem

Et samarbejde med os skal være nemt, trygt og tidsbesparende. Som kunde hos SSG får du adgang til vores online sagssystem SSG·5C, hvor du kan følge de enkelte sager og holde dig opdateret og informeret om vores indsats ved hjælp af automatiske døgnrapporter og andre værktøjer.

Innovation og teknologi

Innovation præger i høj grad den måde vi arbejder på hos SSG. Vi overvåger konstant markedet for nye muligheder, ny teknologi og innovative systemer, der kan være med til at give bedre overblik, og være tids- og ressourcebesparende for vores kunder.

Miljømæssigt og socialt ansvar

SSG arbejder aktivt med Corporate Social Responsibility (CSR). Vi tager hensyn til miljøet, forpligter os til substitutionsmetoden og anvender milde, CO2 neutrale produkter, der som minimum opfylder alle miljøkrav i Danmark og EU.

Serviceordning

SSG kan tilbyde faste serviceaftaler, hvis du ønsker mindst mulig administration og samtidig at have en budgetgaranti. Det er naturligvis også muligt at få tilsendt en faktura efter hver opgave.