Ingen har lyst til at vente i en lang telefonkø hvis uheldet er ude og ens kælder står i vand. Men når landet rammes af rigtig store hændelser som eksempelvis skybrud eller storm, så er det uundgåeligt, at mange af vores kunder får brug for hjælp på samme tid.

Derfor har vi indført et nyt korps af ‘beredskabshjælpere’ som er oplært i at kunne træde til i vagtcentralen, når de store hændelser rammer.

Første hold af beredskabshjælpere består af et udpluk af vores back-office medarbejdere, som efter kyndig oplæring hos vagtcentralchef Lisa Zorde nu er klar til at træde til når sommeren begynder at vise sig fra sin mere blæsende og våde side.

Under de store storme og skybrud kan den almindelige bemanding på vagtcentralen ikke undgå at der opstår en vis telefonkø, og for at kunne hjælpe alle vores kunder så hurtigt som overhovedet muligt, gør vi klar til at kunne mande op med vores nyuddannede ’beredskabshjælpere’.

”Det var virkelig en god oplevelse, og jeg kunne mærke på mine kollegaer, at det var noget de rigtig gerne ville. Selvom de ikke sidder ved telefonerne til dagligt, så var de tændte på at lære det.” Fortæller Lisa.