Kære Alle

Det er med stor glæde, at jeg kan orientere om at BELFOR Group har købt SSG. BELFOR er verdens førende skadeservice selskab og det er er en blåstempling af SSG, at blive købt af BELFOR Group og blive en del af BELFOR familien og det førende skadeservice selskab i verden.

Til orientering kan vi oplyse, at jeg bliver CEO for SSG/ BELFOR’s samlede aktiviteter i Skandinavien og Andreas Ehlinger bliver ny CFO. I forhold til vores kunder fortsætter SSG med at levere høj kvalitet, og vi vil udelukkende bestræbe os på, at blive en endnu stærkere samarbejdspartner fremadrettet.

SSG DK og BELFOR DK fortsætter uændret med at betjene vores kunder over sommerperioden, som er vores højsæson, så alle kunder kan føle sig trygge og vide at SSG er klar når/hvis sommerens skybrud kommer. I kan læse andetsteds i nyhedsbrevet, hvad SSG har haft af actions, for at sikre den kommende skybrudssæson.

Vi har rekrutteret et meget stort antal nye medarbejdere for at sikre, at vi har ressourcer nok til den kommende periode. I SSG har vi lige nu et rekordhøjt antal ansatte, så vi er klar til de opgaver der måtte komme. Alle får selvfølgelig den nødvendige oplæring og uddannelse så de er klar.

Forhåbentligt får vi ikke lige så mange skybrud som sidste år, som jo var et helt ekstraordinært år. Uanset det antal skybrud der kommer, er risikoen jo høj på grund af forårets varme og tørre vejr.

Vi har oprustet i vores Storskadeafdeling og kombineret med BELFOR’s internationale eksperter på området, kan vi nu løse enhver opgave uanset hvor i verden den opstår.

Kundeservice og kundeoplevelsen er fortsat vores første prioritet, og vores vagtcentral har det sidste år fået et markant løft med nye og dygtige medarbejdere. Vi er derfor klar til at yde den bedste service selv i spidsbelastnings situationer. Vores medarbejdere gennemfører løbende kommunikations- og kundeservicekurser for at sikre, at vi udvikler os og fastholder et højt niveau.

I ønskes alle en rigtig god sommer.

Bedste sommer hilsen

Carsten Fensholt