I SSG har vi som noget helt unikt, et sagssyringssystem kaldet 5C, hvor vores kunder kan følge med i deres aktuelle sager. Vi har altid kørt med meget transparente systemer, og det giver en stor værdi både for os selv og for vores kunder, at de kan følge med i sagernes udvikling, se billeder og læse sagsaftaler.

Der er lavet et nyt 5C system fra bunden som indeholder mange gode elementer fra vores nuværende system, men derudover er der tilføjet flere væsentlige optimeringer og forbedringer som kommer til gavn i det daglige arbejde. Det kommer til at betyde en forbedret brugeroplevelse, og en mere intuitiv brugerflade. Den nye version går live i det nye år, og det kommer til at ske automatisk, så kunderne behøver ikke gøre noget”, fortæller Sara Bangsø, som er en del af projektgruppen sammen med Jesper Sandholt, Carsten Bache og Thomas Hallengreen. Udover projektgruppen, har mange personer fra driften bidraget til arbejdet.

I det nye system har vi også indført scanninger af QR-koder på alt løsøre og på alle vores maskiner, så vi samtidig får optimeret vores lagerstyring. Desuden kan sanitørerne og fugtteknikerne lave deres rapporter på sagen, mens de står i marken, og det vil fremover gøre processerne mere effektive.

Vi har været på tur rundt til alle vores centre og undervist medarbejderne i det nye. Det er blevet taget vel imod, og mange glæder sig allerede nu til at arbejde i et system der kører endnu bedre en før.